۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

ایده تزئیناتی برای پنهان کردن سیمها در خانه شما

همه ما از دیدن کابلها در پیرامون خانه خود بیزاریم. اما با وجود وسایل بیشمار الکترونیکی در زندگی امروزه، سیم ها بخش جدا نشدنی از زندگی ما هستند.اما چگونه می توانیم محیط زندگی خویش را چشم نواز تر کنیم؟ زمانی که وسایل الکترونیکی بدون سیم وارد بازار شوند، این مشکل حل خواهد شد. اما چه کسی می داند کی این اتفاق خواهد افتاد! خوشبختانه آدمهای باهوشی هستند که وسایل دکوراتیوی را برای حل این مساله خلق کردند،که کابلها پشت آن پنهان می شوند. در تصویر، نمونه ای ازین ایده دیده می شود که در آن پرنده و برگهای تزئیناتی به سیم می چسبند و با چرخیدن آنها درون خانه، تصویر جذابی ایجاد می گردد. این نمونه ساده ای بود که شما می توانید خودتان ازین طریق،راه حل های مشابهی را پیدا کنید.با نیم نگاهی به اطراف، استفاده کردن از وسایلی که شاید به دردنخور جلوه کنند و بهره گیری از قوه خلاقیت قادر به زیباتر کردن فضای زندگی خود خواهید بود.

منبع : jamdecoration.com

گردهمایی دست اندرکاران صنعت مبلمان برگزار شد

در گردهمایی دست اندرکاران صنعت مبلمان از هیات داوران سیستم ارزیابی محصولات برتر این صنعت تقدیر شد.
این مراسم در هتل سیمرغ برگزار شد و پس از ارائه گزارشی از اتحادیه صادرکنندگان مبلمان منزل و اداری توسط دبیر این اتحادیه، حسین علی اکبر کاشان، رییس اتحادیه صادرکنندگان مبلمان منزل و اداری نیز در سخنانی کوتاه برگزاری این چنین برنامه هایی را عامل برقراری ارتباط میان تعداد زیادی از دست اندرکاران صنعت مبلمان دانست و اظهار امیدواری کرد که ارتباطات این افراد فعال در صنعت مبلمان با یکدیگر بیشتر شود.
رامین سمیع زاده، دبیر اتحادیه صادرکنندگان مبلمان منزل و اداری نیز در حاشیه این مراسم در مورد این اتحادیه به «ایسنا» گفت: این اتحادیه سعی دارد که کلیه حرکات خود را بر مبنای اصول علمی و با استفاده از تجارب پیشکسوتان و متخصصان و متناسب با شرایط روز در نظر بگیرد و به همین دلیل دو تیپ کمیسیون در این اتحادیه وجود دارد.
وی ادامه داد: هم کمیسیون های عملکردی و هم کارگروه های مشاوره تخصصی در این اتحادیه وجود دارد. کمیسیون های عملکردی در بخش های صادراتی، it، حقوقی، اطلاع رسانی و موارد دیگر کار می کند و علاوه بر این، کارگروه هایی به شکل تخصصی بخش های مختلف این صنعت را در سه حلقه زنجیره ای پوشش می دهد؛ مثلا مبلمان منزل، ماشین، اداری و... که این کارگروه ها لزوما از اتحادیه نیستند، بلکه کسانی هستند که حول یک محور تخصصی دور هم جمع می شوند و اتحادیه با آن ها در یک تعامل دوطرفه همکاری می کند.
سمیع زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه اتحادیه با وجود کارگروه ها به چالش کشیده می شود؛ ولی این چالش را به نفع خود می داند.

منبع : eghtesadna.com